views

الخميس، 5 يوليو 2012

مين انا؟؟


مين انا.. مين انا ؟؟..انا المحروم م الهنا

مين انا... مين انا؟؟ انا المنسي من سنة

انا الموعود بالعذاب...انا المظلوم م الكلاب

انا السهران وسط ليل لا شفت نومة او سِنة

مين انا مين انا؟؟ انا المحروم من الهنا

مين انا مين انا؟؟ انا المنسي من سنة

انا ال بس جالي نوم فوقت ما قتلني  التعب

ولما بصرخ مالهموم يقولوا معدوم الأدب

انا ُمسمى بلطجي واستنى عدل يقولوا جي

و ندل تاني قال حكَم حكِم كلابه في امرنا

مين انا مين انا ؟؟أنا المحروم من الهنا

مين انا مين انا؟؟ انا المنسي من سنة

أنا الحبسني  ما يختشيش بقيت مُحاكَم عسكري

انا ال من  جَلد الشاويش جِلد ضهري بينبري
 
والتهمة؟؟ قالوا بهين مشير وبجيب لأبوهم بعكننه

اقولها تاني مين انا ؟؟ ولا فهمتم قصدنا؟

لسة بسأل برده مين؟...لسة بتسأل مين انا؟

انا ال سألت العدل فين؟؟.. قالوا ف يناير اتقتل

لسة بتسال برده مين!! لسة بتسال ايه حصل!!

انا اسمي سامبو ...او محمد .....انا كل صامد  معتقل

انا كل صامد معتقل

 انا ال لسة معتقل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق