views

الجمعة، 16 سبتمبر 2011

بحبك ايوة حبيني



 بحبك ايوة حبيني
 واوعي فيوم تفارقيني
دنا  قلبي بيهواكي وعينك عاشقة لون عيني
 شيليني فقلبك الطيب
 تمر علينا ده الايام
 انا العاشق وانا المشتاق وانا الاشواق بتكويني
 انا عايزك فيوم ضعفي بكل حنان تسانديني
 اانا العاشق فوسط الكل
 ده حتي الكل عشقوكي
 ده حتى يعني تور الشمس لما يكون على جبينك
 وتطلع ضحكة من قلبك
 ينور نوره نور عينك
 تلاقيه فجأه يتلخبط ويتبعطر ومش مفهوم
 ويفرش نوره كل مكان ويتفرق يطوف ويحوم

 حوالين وجهك المشرق كانه يعني بيغيظني
 ولما اصارحك اني بغير
 بضحكة كمان تعانديني

 ولما عقلي مني يطير بكلمة حب ترضيني
 بحبك
 ايوه حبيني واوعي فيوم تفارقيني
 انا العاشق فوسط الكل ده حتي الكل عشقوكي
 ده حتى كمان ظلام الليل
 بلون شعرك بيتلون
 ويتزين عشان يلحق وقبل الفجر يتكون
 وبيأخر طلوع الشمس عشان يفضل كده معاكي
 وبيدون حكاياتك
 في سهره كأنه بيغيظني
 واقول فارقيه بقى ونامي بسهر الليل تشاكسيني
 ولما اقولك اني بغير بكلمة حب ترضيني
 ده قلبي اسير مابين ايديك
 وعينك عاشقة لون عيني
 بحبك
 ايوه حبيني
 بحبك
 ايوة حبيني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق